Torsdag

Ja, kom som sagt precis hem rån frisören, sitter och kikar igenoom bloggar nu. Vad tycker ni om håret då, det är ganska vanligt som jag har haft förut. Shiet vilket slitet hår jag hade då, och massor av knutar. Fick inte färga håret nu heller, det blir alldeles förstört om jag skulle göra det nu.

Dagen har vart ganska bra, utom att min vita jacka är alldeles brun prickig, en liten unge stod och hoppade i en vattenpöl, och jag kom såklart mitt i den, alldeles prickig, är inte så lite arg kan jag ju säga.

Annars så har jag haft spanska, matte, so, svenska och biologi tror jag. Tittar på Marie Antoinette på so:n just nu, lite små kul, har ju aldrig sett den förut. På spanska, satt jag mest och busade med dom andra, fick tillbaka prov och sånt. På biologin så vet jag inte vad vi gjorde, men på matten så jobbade vi i alla fall vidare. Just et hade elevens val också, pluggade på engelska provet, lyssnade på en ipod, och busade där med, känner mig så busig ibland :) Men vi hade ju kul Elin...

Sitter och drar händerna genom mitt hår just nu, så mjukt, inte för att det kommer vara så här så länge till. Det här med sligningen tror jag att jag avviker med att berätta lite om just nu, har inte bestämt mig än, men det blir på ganska annorlunda sett i alla fall tror jag, om jag gör det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Elin

ja det hade
vi allt..

2008-03-13 @ 17:48:02
Postat av: SANDIE

Svarar:
Ja,
vad kan man använda för accaseoarer till?
Nja, snorar och yrar lite. Men på bättringsväg i alla fal. :)

Kram

2008-03-13 @ 19:21:25
URL: http://sandrabeckman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0