Var ute med vovven

Har vart ute med lilla Solo nu, var jätte skönt. Blev några bilder, ni får nog se några. Sen så har jag suttit och flyttat runt bilder i datorn, så att man bara kan trycka på hästar så är alla häst bilder där, ett jäkla göra, har inte gjort det på den här datorn nån gång, men fattar inte att det kan bli så mycket bilder på så kort tid, har haft datorn sen november eller nåt tror jag, på den förra satt jag alltid och gjorde sånt. Har kollat på pappas sala silvergruva bilderna också, dom vart lite suddiga, men ganska bra i alla fall, ville ju också följa med, även om det skulle ta 4 timmar att gå hela, jag har aldrig vart där nere så länge, måste ha vart lite läskigt.  Har vart ute och pratat med hästarna också, fölen bråkar alltid om vem som ska få gosa mest med mig (eller någon annan) och nu när dom stegrade sig så var dom hur stora som helst, mina små killar som inte var stora alls förut när dom gjorde det, hur stora ska ni bli? Men det är bra egentligen, vill ju ha stora hästar, min kropp på 174,5 måste ha stora hästar tror jag.

image124

image125

Lilla Solo gubben, men vart tog ögonen vägen på den sista bilden? Dom får man kanske ta och leta rätt på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0