Världens sämsta fotograf + pizzatajm

Det har jag, syrran. Red förut idag, vi var jätte duktiga Viran och jag, men tror ni att hon kan ta kort då, nej det kan hon verkligen inte, hon tar alldeles för tidigt eller för sent, sen så stor hon för nära, sen så missar hon liksom allt, blir så jävla arg då, hon fick inte till ettt enda bra kort på oss två, men sen så tvimngar jag ipp henne i sadeln, tror ni inte att jag får fina bilder på dom då, jo det får jag, skit fina, i fin profil och allt, men hon får inte ens till en bra bild när vi står still, ni skulle ha hört mig när jag ser att blixtarna är alledeles för tidiga, eller för sena, det syns jätte bra, men hon märker tydligen inte sånt. Men det vart några kort inne i stallet i alla fall, som jag tog, kommer nog aldrig låta henne ta kort när jag rider, det får mamma sköta. Men när man ta dagens outfit bilder, så brukar det ju bli bra.

Men det gick i alla fall jätte bra att rida, utom att jag blir arg när hon inte får till ett enda bra kort på oss två, men  vi hopade idag, och hon är verkligen duktig min lilla fina häst, skulle vilja börja gå på kurser med henne i sommar, och sen börja tävla nästa vår, men vet inte om jag vågar tävla henne, jag är ju snart för lång för henne ju, det är inte bra. Red lite dressyr också, men hon fick inte till något kort då heller, blir så ARG!

image126 
My darling, älskar dig Viran.

image128 

Lilla Ragge då, lika fin som hans mamma.

Mamma är och hämtar pizza nu, så det blir pizza snart, ska bli jätte smarrigt. Idag för min del så blir det en Calzone, en helt vanlig, tror jag, om hon inte tog räkor ändå, aja, det får jag se när hon kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Fin häst :D

Va ska du göra på en sån här fin söndag? :)

2008-03-16 @ 17:59:32
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Elin

hehe ja jag med :)
tack detsamma :)

2008-03-16 @ 19:15:44
URL: http://eeeelins.blogg.se
Postat av: Karin

tack:) från Gina tricot

2008-03-16 @ 21:05:16
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0