Yes, äntligen blogg.se

Är så glad att dom ska byta servarna på blogg.se, det kanske blir bra igen hoppas jag. Blir galen på att det kan ta 2 timmar att logga in ibland, att man inte kan publicera inläggen, eller att man kanske inte kan kommentera, men nu ska det bli ändringar på det, så skönt.

Har tittat på första avsnittet av Äntligen hemma nu, man måste ju bara se det första för säsongen. Blir så arg att dom ska hålla på att måla svart på en del väggar, det är inte fint tycker jag, okej, alla rum som dom gjorde om vart väl fina, men är inte så förtjust när det är varma fina färger, sen kommer en svart vägg upp mitt ibland allt.

Imorgon så får vi se vad jag hittar på, både mamma och pappa är lediga då, så vi ska kanske hitta på något allihopa, eller så ska jag hem till en kompis tror jag, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0