Födelsedagspresent

Har fått en till födelsedagspresent nu, bild kommer sen. Det är ett jätte sött halsband i alla fall, Tack Stefan och Jessica. Dom var inte hemma när jag fyllde år, var i Teneriffa då, så då fick jag presenten nu istället. Just det, ska även visa någon bild på shortsen som jag köpte i förrgår...




Har vart ute och legt med Ragge en stund nu, han tror nog att han är en liten hundvalp, han tar upp små pinnar med munnen som han vill att jag sen ska ta och sen ska jag gå med pinnen och han följer efter och försöker ta den, eller så ska jag försöka ta pinnen ur hans mun och han springer runt och busar. Han är så sööt. Men La Poo blir riktigt avundsjuk när jag leker med Ragge, så han måste hela tiden fram och förstöra för oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0