Fredag

God morgon! Nu har jag precis ätit en tallrik yoghurt med, ja, vad kan det heta, musli, är det rätt? Det var i alla fall riktigt gott idag, men fick upp en av flingorna/kornen som var där i, rätt upp mellan tänderna, fy fasiken vad det gjorde ont, har fått bort den nu, men det gör fortfarande ont. Och nu på morgonen så är mamma lite sur på mig: Var jätte duktig igår och tvättade en av mina kofter för hand, sen så hängde jag upp den inne, det var bara det att jag inte tänkte på at den droppade och under koftan så stod tvättkorgen med massor av kläder i, så imorse när mamma gick ner i tvättrummet så luktade det mögel i kläderna, pga min kofta... Så jag kan anta att det blir mitt jobb att tvätta alla kläer idag somlåg i korgen, och det kommer säkert ta lång tid...

Mamma och jag har släppt ut hästarna idag, vi tänkte ha dom i åtskiljda hagar idag, men det var bara det att det är bara en stenmur på ena sidan mellan hagarna, och där kan dom nog få för sig att hoppa, det har faktist hänt,  Älsklings Elin skulle ha sin häst här en natt för att vi skulle kunna rida till sammans, men när vi släppte ut hästarna, våra i den stora hagen, och hennes häst i den lilla, så klättrade hon över stenmuren och sprang sen runt i våran hage, och våra hästar är inte så snälla sådär heller...

Vet ni hur trött jag är på kvällarna nu eller? Klockan tio är jag hur trött som helst, vill inget annat än att gå och sova. Låg i soffan igår kväll och kollade på Brudens far 2, när den var slut så sov jag nästan, och då var väl klockan halv 1 eller nåt sånt, och det är ju egentligen inte så jätte sent...

Sitter och tittar på gamla bilder av mitt hår... Alla bilder tagna med verkligen plattat hår, har ju vanligtvbis jätte lockigt...

Här var det kastanjebrunt, men ganska kort
image225

Lågt, helt underbar färg...
  image226
Kortare, ljusare och mycket fulare, vill ha tillbaka det långa, bruna fina håret...
image227


Kommentarer
Postat av: Jonnee

jag kollade också på brudens far 2, jag var skittrött sen, ha en bra dag! :)

2008-05-02 @ 10:22:30
URL: http://jonnee.blogg.se
Postat av: Louise

Vad fiin din blogg har blivit :) Fin design :) Puss på dig

2008-05-02 @ 12:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0