Hallå bloggen

Nu är jag här igen, har vart ute ett tag nu. Grannen kom hit en snabbis, så vi har vart runt och kikat på lite saker, alltid roligt att träffa dom. DSet är hon som äger stallet där Mamon står, och alltså hon som är mamma till tvillingarna som jag verkar ha blivit favorit hos :)

Dagen har vart helt okej. Har inte gjort så speciellt mycket, en av grannens hästar var här och lånade ridbanan så jag stod och kikade på när dom red ett tag. Sen så har jag fått bror att harva eller vad det nu heter som man gör när man tar bort alla gropar och sånt på banan, så nu är den fin igen. Sen när det var färdigt plockade jag stenar på ridbanan igen, ett riktigt drygt arbete, kommer du ihåg i somras Elin? Stenplockning typ en hel dag... Och nu har jag släppt in hästarna och ska väl snart ut och rida har jag tänkt, det blir att rida på ridbanan idag, måste ju passa på nu när den är fin.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, det var tider det;)

2008-05-07 @ 15:57:40
Postat av: Elin

haha, det var tider det

2008-05-07 @ 15:58:33
Postat av: Elin

ojdå skickade visst två..

2008-05-07 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0