Hej bloggen

Hej bloggen igen, har inte skrivit på lääänge nu, har helt inte orkat, tittade på tv för förstagången på ca 3 veckor igår också, har vart heeelt slut ett tag nu, men idag känns det bättre, börjar halv ett idag så jag har fått sova länge, ridit på morgonen och nu tänkte jag sitta vid datorn och knåpa ihop ett inlägg igen.

Praoar på Jälla nu, det är helt okej, det är blandade känslor, skit läskigt att vara med alla gymnasieelever, äta  lunch med dom, osv, men samtidigt roligt och dom flesta som går där är skit schyssta, och lärarna är bra. Det är väl inte direkt så roligt att äta där, men aja, jag vågar ju göra det i alla fall, lilla Malin är bra allt modigare än vad man kan tro... :) Har inte direkt "skaffat" någon bra kompis där, men några tjejer är jag med i alla fall. Hittills så har jag fått jobbat i stallet, gjort rent vattenkar, ridit lite (vilket inte var så kul, fick reda på att jag har försämrats mycket under ett år utan tränare, eller inte ett år, ett halv år till och med, nu du Frida så får du nåt att göra under sommaren... ;) Jag sitter tydligen fel i sadeln, rider lätt på felsittben, och lutar mig för långt bak) och idag så ska jag få vara med i lågården, haha, det ska faktist bli kul, ska få mjölka också. Får skjuts in av pappa idag också så skönt att slippa ta bussen, nu förstår jag hur lungt och skönt Emma har haft det dom här två veckorna, hon börjar klockan ett va? så hon har kunnat tagit det lungt och bara vatr hemma, själv har man gått upp runt klockan 6 och börjar klockan åtta. Har inte kommit hem så tidigt heller tycker jag, och när jag har kommit hem har jag vart så trött så då har jag mockat och fodrat åt hästarna, tagit in dom, ätit, suttit  en stund vid datorn sen gått och lagt mig innan klockan halv 10.




En bild som jag har tagit med min nya underbara kamera...som ni redan har sett, kameran alltså.


Men här har ni den igen, och min lilla söta mobiltelefon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0