Hemma

skrivet 15 maj, men inte publicerat...


Hej igen bloggen, ser ni? Två inlägg idag, vilket måste betyda att jag är på gott humör idag :) Fick ju vara hemma en stund imorse, så Viran och jag var ute och red då, så himla skönt, vi tog en tur i skogen, riktigt mysigt, sen så ryktade jag Lara och La Poo, för syster ska troligen få en sak av dom eller vad man ska säga, eller den är av oss, men gjord av dom... Haha, krångligt att förklara, tänk om hon läser det här... Sen så åkte pappa och jag uväg till Jälla, han skulle in till stan idag så hjag fick skjuts =) Och när jag var där och väntade på dom andra så hör jag några får komma springandes, då har typ några småbarn eller nåt släppt ut dom, haha, så roligt. Sen så kom dom andra och vi började, var med klass 1 idag också, börjar bli bra kompis med dom tjejerna nu... Och då prata vi först lite, sen skulle vi gå och titta och väga grisarna, shiet vilken lukt dom har, men i alla fall, jag vågade faktist få upp en liten gris i korgen när vi skulle väga dom, eller okej, jag vägde till och med två stycken, det är riktigt äckligt tycker jag, händerna knns jätte konstiga, och dom har så konstig hud, och dom är tunga och dom skriker, vilket skrik alltså. Hade väl inte tänkt att ta två grisar egentligen, men dom andra tjejerna drog mig dit, så det var bara att tuta och köra, hehe... Sen så när det var färdigt, gick vi och kolade på alla andra grisar, i alla mäjliga storlekar. Sen så gick vi tillbaka till lektionssalen och hade en genomgång och sen gick vi och kikade på olika staket, sen så skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0