Lördag

Hej hej bloggen! Nu har precis faster och farbror åkt, dom har vart här och grattat syster en stund nu. Sen så har jag även vart till stan med syster och mamma, köpte ingenting, eller jo, jag köpte en tröja tillsammans med syster som båda kan ha =) Vart kär i en väska också, så himla fin, hade inte tillräckligt med pengar bara, men den ska bli min någon gång; en Converse bag, från Wedins, så himmla fin,  älskar den verkligen, den är ju inte så fasligt dyr heller, 550 tror jag, men har inte riktigt råd att köpa den i alla fall, känns inte som om man skulle använda den så mycket, men den är så sjukt snygg. Har suttit och letat bilder på den nu, men hittar den absolut inte någon stanns, men Elin vet vilken det är man pratar om i alla fall, tur det, haha, vi får köpa dom samtidigt :)  Sen så provade jag även en klänning på Gina som jag blev alldeles kär i också, men den fanns bara i XS, och det var lite för litet för mig, satt väldigt tajt kan man säga, typ knapparna höll på att spricka, tror inte att den säljs heller nu, den var på rea och det var den sista dom hade. Men den var sjukt snygg. Annars så blev det inget för mig, har bara tittat på saker idag.

Igår så fyllde ju syster 12 år, börjar bli stor nu tjejen, så kusinerna och mormor var hit. Så Johanna, jag och kusinen Sandra körde våran super coola furhjluing, absolut den finaste, men jag fick inte låna brors hjälm, så jag körde furhjulingen i min ridhjälm, syster också, och Sandra i cykelhjälmen, haha, vad roligt det måste ha sätt ut, haha, tre tjejer på en gul furhjuling, alla typ med mjukisbyxor, ridhjälmar och cykelhjälm, haha, synd att vi inte tog någon bild på det... Men det var grymt kul. Sen så hjälpte Sandra mig i stallet att sopa och sånt, hon är så  allergisk så hon kan inte ha egna djur, men så fort hon är hemma hos oss så måste hon hjälpa till med hästarna i alla fall, haha, tack för hjälpen, tur att du inte blev dålig i alla fall... Bråkade även med Marcus, ( min andra kusin som är sju år tror jag) jäkla unge att bråka, haha, så fort han ser mig så ska han bråka, vet inte varför, men så har det alltid vart, sötis...

 

Jag och älskade moster på konfirmationen... Har värre bilder på mkig, men vågar inte visa dom här, men visst är vi lite lika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0