Lördag

Hej bloggen. Har vart ute och tagit massor av foton idag, är ganska nöjd över några. Sen så har vi även gått igenom alla sommarkläder här och bestämt vad som ska ges bort och kastas och sånt. Jag har inte mycket som ska iväg, men har massor av gamla saker som jag har ställt in i garderoben jätte länge nu, vi tog fram dom också, finns en blå typ sidenjacka som jag vill ha, man behöver inte ha den som jacka heller, och den är så fin, men den är för liten, sen så var det ett par shorts, ill ha dom, men dom är för små. Sen så nupå eftermiddagen så har mamma och jag vart iväg och köpt ridskor till mig, 700 kr kostade dom, som tur var så hade jag 300 kr i presentkort, det fanns världens sötaste grimmor på rea där, ville ha dom, men det var i storlekarna shetland, och fölen har storlek ponny nu, så dom är för små så det var inget sånt köp idag.

Dagens outfit bilder...
image228image229

En lycklig Malin, på henens vita, underbara, ny dschade häst....
image230
Bild tagen av syster, som inte KAN ta kort. Farfar i bakgrunden med våran katt.

1.
image231

2.
image232

3.
image233

Vilken är din favorit bild, av dom här längst ner, 1,2 eller 3?
Det här bilderna som ni får se nu, alla utom en tagen av mig. Lovar att det kommer bli många fler bilder...
Den längst ner är jag och La Poo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0