Nu är man konfimerad...

...och har fått en mobiltelefon och en digitalkamera, riktigt nöjd över båda. Det gick väl ganska bra i kyrkan, var ritigt nervös, men det gick bra sa alla. Fick ett antal utbrott hemma innan, var så nervös, och jag visste inte hur jag skulle fixa håret eller nåt.  Men det vart ganska bra när jag väl var färdig. Berättar mera sen, nu ska jag, pappa, mamma och bror ut och cykla :)


Jag och Dennis pratar om Gudspärlan...



Så såg man ut under kåpan...


Digitalkamera från Kodak, 10 mpx av Farmor, farfar, Kjell, Gunvor, David, stefan och Jessica, så fiiin. Tack för den...
Mobiltelefon av familjen, nokia 6300


Halsbandet som jag fick av Elin och Sara, tack för det tjejer, det är jätte fint :)






Det är det här halsbandet jag fick i födselsedagspresent för några veckor sen, har aldrig blivit att man har tagit kort på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0