Ny favoritlåt...

Idag så har man skaffat ny favoritlåt också, haha, snodde Elin och Saras låt, Chris Browns Forever, så jäkla härlig låt. Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den nu , har lyssnat på den hela tiden nu när jag har börjat ändra design på bloggen, hade tänkt att ändra mer, men attar inte allt, och sen så när jag ska ändra nåt så hittar jag det inte och ändrar typ allt annat utom det, det jag vill ändra nu är den där jävla oranga färgen som sitter vid kommentarsfältet och sen så texten som jag har där upppe, där det står Virveln just nu, vill ha den längre ner istället för där uppe, kan ju göra egna designer också, men det är bara det att man inte har photoshop och i paint blir det inte så bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0