Onsdag

Dagen har väl vart okej. Orkar verkligen inte med en tjej, fy fan vad hon är jobbig. Hon gnäller på allt och alla, t.ex. en sak som JAG gjorde fel idag var att vi skulle champonera en häst, så jag ställde upp den i spolspiltan och satte i "krokarna" iringarna på sidorna på grimman, då kommer hon och flyttar på dom och sätter dom under grimman, så jag sa att dom skulle sitta där jag hade satt dom, och då sa hon är du dum i huvudet eller, dom ska ju sitta här, jag fortsatte att säga att dom skulle sitta där på sidan och tillstlut så vann jag :) Det är massor av andra saker som jag också gör fel,men det är ändå jag som har egen häst och har haft det ca 6 år, hon har ju knappt ridit tror jag, hon skryter om att hon har galopperat barbacka, det är saker som jag gör varje vecka, jag hoppar ju till och med barbacka. Men hon är helt förjävlig, sen så dom andra tjejerna är jätte bra, men personalen utnyttjar verkligen oss praoelever, men dom är ju jätte snälla och så, men vi får verkligen göra dom tråkigaste sakerna som finns, och det som måste göras men som dom inte orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0