Söndag

Nu har äntligen alla åkt, så skönt att få bara vara ensamma hemma nu, efter allt ståhej. Är skit mätt nu, efter all smörgåstårta och cheescake och paj, så gott... Var faktist inte så nervös idag, eller lite var man ju såklart men det gick över nästan direkt, men det var fullt med folk i kyrkan. Gick väl rätt bra idag med... Haha, moster tyckte att det var mycket större skillnad på oss och på rimbo, för att rimbo så är dom översminkade, verkligen färagde hår och sånt, här så var alla naturligt sminkade och ganska normal hårfärg...  När vi kom hem så var det bara att börja umgås med sin underbara släkt, haha... Njae, är  inte så förtjust i "släktträffar". Mamma tog några bilder med min kamera, så nu får nni kanske se nån bild. Fick två par halsband sen, ett av mostrar och kusiner och ett av Tant Maragreta och Farbror Åke, haha, farmor och farfars kompisar, jätte söta båda två. Sen så fick jag ett par böcker, och pengar, och såklart min telefon och kamera som jag fick igår då... Det absolut roligaste ,ed konfirmationen som har vart i kyrkan är när vi spelade Ramones- Something to believe in, på en liten radio, haha, riktigt dåligt, men aja, roligt var det i alla fall.

Ni får nog se bilder någon annan dag, orkar inte ladda upp dom än, dom ligger på datorn nu, men orkar inte ladda upp dom på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0