Söndag morgon...

...började inte bra, vaknade runt åtta, och det kändes inte bra, kändes som om nåt dåligt skulle hända idag, det är skit jobbigt. Det har väl inte vart så bra hittills heller, skulle ta ut hästarna själv idag, och dom bråkar så jävla mycket nu. Vi har två brunstiga ston, och två åringar som tror att dom är hingstar, Elin du som ville ha föl på Asti, det är nog bara att komma hit med henne snart... Men i alla fall, tog ut La Poo och Lara och det gick rättså bra, sen skulle jag ta Ragge och Viran, och det gick inte så bra, skulle precis ta ut dom när Ragge hoppar upp på Virans rygg i boxen, och Viran blir skit arg, och snurrar runt, men Ragge kommer inte ner, och tillslut så kommer dom ingenstans, och jag var tvunbgen att akta mig hela tiden, men samtidigt slå till honom så att han skulle hoppa ner, fick panik där, men fick verkligen inte ner honom, och Viran blev bara argare och argare, sen så efter ett tag så fick jag ner honom, men då flög han upp igen såklart, fy fan vad arg jag blir på honom, så jag sprang in efter pappa, (som knappt hade vaknat) också fick han hjälpa mig ut med honom. Vi hade ju tänkt att vänta tills efter sommaren med att kasterera dom, men vi får nästan göra det nu, får ju inte ens ut dom, och man kan inte hantera dom så fort stona är i närheten. Men om va skulle göra det efter sommaren så skulle dom ha fått lekt av sig under sommaren, men tror inte att vi kan ha dom som hingstar så länge, även om dom ska vara på bete.



Sitter fortfarande och lyssnar på Chris Brown, så jävla underbar låt...

Kommentarer
Postat av: Elin

jag tror faktiskt jag tar o hoppar det där med föl ;)

2008-05-18 @ 15:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0