Torsdag

Shiet vad trött man kan vara. Har legat och sovir på gräsmattan nu, vill bara gå och sova. Dagen har väl vart helt okej, Emelie (den dryga) var inte där idag :) Det var ingen som visst evart hon var, men det var riktigt lungt och skönt. Imorse när jag kom dit så fick jag fylla på vatten, stapla hinderstolpar, göra rent krubbor och ordna om hinderbommarna så att dom hamnda ei färg. Sen så när dom andra hade mockat färdigt så började vi halma och sen så sopade jag sen frukost. Efter det så skulle jag, Emelie (den snälla) och Caroline fukta/vattna stallgången, det gick väl sådär, vi fick inte av vattenkranen och vattenslangen hoppade ut lite så det sprutade vatten i hela stallet, riktigt lyckat. Sen så har jag gjort intervjun nu, gick jätte snabbt, och sen så har vi letat grimmor i hagarna och i solen :), tvättat grimmor, badat hästar, ryktat hästar, promenerat med hästar, provat ut martingal, och förstås krattat,. Sen så har vi även kollat på en ridlektion med ridlärarna, riktigt intressant även om man inte fattar hälften av det han sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0