En ledsen förvirrad Virvel...

...sitter här, och hon har ingen aning om hur hon ska göra med hennes älskade bästa kompis, nämligen hennes älskade lilla häst, som hon har växt ur nästan helt nu, och hennes syster är nästan lika lång som  henne själv, och hon älskar henne för mycket för att sälja hennes häst.

Ja, det är så det är för mig nu, jag älskar Viran så otroligt mycket, vi passar perfekt ihop med humöret, vi känner varandra utan och innan, vi har gjort det mesta utom att tävlat tillsammans. Folk säger att man märker att hon gillar mig och att det syns att vi passar bra ihop, och vi har verkligen en jätte bra kontakt med varandra, en kontakt som jag tror är rätt svår att bryta, jag älskar verkligen min häst, och jag vet att hon älskar mig med, man märker det. Och jag vill inte sälja henne, men jag vill att hon ska få ridas, att hon ska må bra, hon kommer inte må bra om jag bara rider henne någon gång i veckan, hon är en för bra häst för det också. Och jag vill inte ha/rida någon annan häst, jag vill rida min Viran, min älskade häst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0