En tisdag på stan...

Japp, så tillbringades gårdagen med Elin. Jag köpte ett par Cheap monday jeans på rean, 100kr, ett linne från gina där jag hade presentkort, och sen så vart det även en kjol från Indiska, också den på rean.

Vart rätt nöjd över mina inköp...


När jag kom hem så målade jag mina hinderbommar färdiga, så nu så har alla torkat, och det vart riktigt fint, haha, hoppas att hästarna vågar hoppa över dom nu, dom som är vana vid gråa bommar... Men det ska nog gå bra, dom kanske tycker att det blir skit kul med färgade bommar så dom bara flyger över dom, och det skulle ju vara lite roligt.

Och idag så har det inte hänt så mycket, har mest gått runt känns det som, har haft lite "körsbärskärnorspottningar", haha, vilket namn... Och jag är faktist inte sämst, det känns bra att veta det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0