Fredag

Hej hej bloggen.

Åkte till stugan idag, men utan Emmas familj, lite tråkigt var det när man hade hoppats på att dom skulle med, men det gick ändå. Det var så otroligt skönt, har legat på bryggan och solat många gånget, och ssen så har jag badat massor också, brukar aldrig bada vid bryggan, det  är så jäkla grummligt vatten där, utan brukar bada när vi åker ut med "Bryggbåten" = Flotten. Mycket bättre, så rent vatten då, och det är bara att dyka i hur som helst :)

Men det hände en annan hemsk sak idag, innan jag hade börjat bada...

Jag stod på ena bryggan och lutade mig mot den andra bryggan samtidgt som jag stod och pratade med syskonen, då plötsligt känner jag nåt hemskt under foten, och tittar ner, ser direkt att det är en orm, blir så jäkla rädd så jag springer iväg och kastar mig upp på borden och står och grinar, skriker och stampar, tror aldrig att jag har vart så där rädd i hela mitt liv, det var hemskt. Vågade ju inte ens röra bryggan, utan stod där och på bordet och skrek medans syskonen skrattade åt mig, men jag vet faktist att dom skulle ha blivit lika rädda dom.

Men nu har jag ju gjort nåt på sommarlovet i alla fall, Jag har nuddat en orm med foten, även om det inte varade i mer än 2 sekunder, det tror jag att ingen annan har gjort som jag känner. Visst är jag riktigt ball som gör sånt, nästan trampar på ormar barfota...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0