Om TVÅ dagar...

...så är jag nere i Göteborg, helt otroligt. Och vet ni vad?  Hon som brukar börja bestämma vad hon ska packa en månad innan, har inte ens börjat än, så imorgon blir det packning  för hela slanten, och så ska jag skaffa pass, ska kanske bli en kryssning om vi hinner få hem passen innan dess, och så ska jag förstås rida, vill rida ut med Jessica och Jenny, om vi rider ungeför samtidigt, och det hoppas jag på att vi kan.

Idag så har jag inte gjort så mycket, imorse var "grannarna" här en stund, jag har vart duktig och gjort rent hästarnas vattentunna, ridit Viran samtidigt som mamma körde Lara, badat Viran... Och ja, det är väl ungefär vad jag har gjort idag, eller jo, jag har ju vart upp till små pållarna också, eller små kanske man inte ska säga, dom vart så jäkla stora när dom stegrade sig, så syster sa bara: Shit vad dom är stora, sen spang hon iväg och ställde sig vid grindden, haha, själv höll man på att bli omkullsprungen av dom, mina små sötisar. Vet inte riktigt hur jag har fått dagen att gå, har ju absolut inte gjort någonting känns det som.

Ajaja, men nu så ska jag börja packa lite smått tror jag, och det kan nog behövas, antar att jag kommer göra det i sista minuten imorgon annars, efter som jag åker typ klockan åtta hemifrån på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0