Onsdag

Är verkligen trött idag, det är så jäkla kvavt, (stavas det så eller kvaft?) och är jätte tröstig på mjölk, jag som aldrig tycker om mjölk men idag vill jag verkligen ha det, men då är den slut, helt jävla slut när jag vill ha, blir tokig. Och det är varmt och jätte kvavt, så man blir ju trött på ingenting.

Hade hand om Mamon idag, och när jag hade gått och hämtat honom från deras sommarhage så var man ju helt slut när man kom hem till stallet igen, och då var det bara att börja rykta för att man skulle möta upp syster så att vi skulle kunna rida tillsammans. Och det går jätte bra att rida tillsammans nu med hästarna, det är så roligt. Förut har man alltid ridit ensam, men nu så försöker vi alltid rida tillsammans när jag rider Mamon. Så vViran och Mamon är bästa kompisar dom nu, mina små söta hästar.

Annars idag så har det inte hänt så mycket, jag och bror har reparerat terrängbanan och byggt till några fler hinder. Jag, Solo och bror har vart ute och plockat smultron, och sen så har jag fotat Solo, han är så fin att ta kort på...


Min söta Mamon precis innan han ska ut i sommarhagen igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0