Torsdagen

Idag så har jag vart hemma hos mormor och suttit i en stol nästan hela dagen känns det som, en stol som stod så fint i solen, där liksom fastnade jag, jätte skönt. Jag hoppas verkligen att jag blev lite brunare idag, all färg har ju verkligen försvunnit nu när det har regnat hela tiden. Men imorgon så ska det ändras på verkar det som, jag ska sola skiten av mig, haha, vi ska åka till stugan med Emmas familj så det ska bli jätte kul. Jag hoppas verkligen att jag blir lite brunare då, man kan ju inte komma så här blek till Göteborg ju...

Och på tal om Göteborg, jag åker snart, det känns verkligen som inte att det är så snart, men det är det, åker ju på tisadg.  >Så idag så köpte vi godis till den lååånga tågresan, som kommer ta hela fyra timmar, och det är ju jätte länge. Vi köpte godis långt i förskott, men nu så är det hemma, och godiset kändes färskt i affären, så nu har jag gömt det så att ingen ska äta upp det. Haha, och det gäller nog mig också, vill så gärna smaka, men gör jag det så är det ju kört, då är snart hela påsen slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0