Scream 2

Vet ni hur rädd jag var igår kväll? Satt och kollade på Scream 2, alldeles ensam, vart ju livrädd, satt där i sofan med filten, och höll i fjärrkontrollen, så att jag skulle kunna snabbt byta kanal om nån hoppade fram...

Lite feg är jag allt... Men är det läskigt så är det.




Idag så har jag inte något specielllt att göra, vi får se om jag kommer på nåt. Det är lite blåsigt idag också, så det blir inte av att vi åker till stugan idag också, men man skulle ju gärna bada idag också.

Och jag hade verkligen hoppats på att jag skulle bli brun igår när vi var vid stugan, men jag tror inte att jag vart det, känner mig lika blek som innan. Blir så arg, var ju jätte brun i början av sommaren, innan skolavslutningen så kände jag ju mig riktigt brun, men nu så är man blek igen. Måste vara ute i solen mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0