Vakeeen

Nu är jag uppe igen, tycker att jag är så duktig på att gå upp på morgonen nu. Var till och med uppe klockan åtta imorse, och så här ska jag försöka fortsätta sommarlovet, det känns mycket bättre att gå up tidigt än att gå upp vid tio.


Idag så ska jag rida, har tänkt att rida två gånger idag, en nu på morgonen. Annars så har jag inga planer inför dagen alls, så vi får se vad jag hittar på. Vill att det ska vara soligt så att jag kan sola lite här hemma, måste få lite mera färg så att det ser ut som om jag vart skit brun i Göteborg, haha.

Och vet ni vad, mitt hår har blekts jätte mycket nu, tycker mer och mer om färgen, just nu så är det lite blondt, lite åt det oranga hållet men ändå brunt och blondt...



En till göteborgs bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0