Häliga lördag

Äntligen är det lördag igen då, första mars också, bara tre veckor kvar tills jag får min lilla kusin, tre veckor kvar till påsklovet, och ja nu kom jag inte på något mer, men längtar tills lilla kusinen kommer...
Regnar idag som vanligt, jag vill ha sol och vart väder, snöade ju natten til igår, och regnar idag, ska vädret aldrig bestämma sig eller, längtar till sommaren.

Idag så är min farbror och faster här från Göteborg, jätte kul att träffa dom igen. Annars händer det väl inget idag, måste träna lite på spanska, hålla på med hästarna och sen blir det tv-mys ikväll...
image96

Min söta kille, innan jul, nu är han nästan helt ljus grå, ni vet som min lju gråa cardigan, du är så fin min Sparrows Ragtime, älskar dig så mycket, tack för att du finns.

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

Svar: Tack! Ja, jag längtar också! : )

2008-03-01 @ 12:50:39
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0